Baksnakkefritt

Vi ønsker å være en baksnakkefri skole. Vi jobber målrettet for å skape et godt og trygt miljø der alle skal trives – og der alle skal bidra til at andre også trives.

På Musikkfolkehøgskolen Viken heier vi på hverandre, vi utfordrer, lytter, løfter og unner hverandre suksess. Vi ønsker oss ikke konkurranse og jaget om å være best.
Gjennom året har vi ulike fellesprosjekter som styrker samhold og livsmot. Turneer, musikkfestival og turer til inn- og utland er eksempler på dette.

På Musikkfolkehøgskolen Viken skapes møteplasser for diskusjon og refleksjon rundt tro, tvil og undring. Skolen, og vi som jobber her har våre verdier, og vi har stor respekt og toleranse for andres livssyn. Her er alle velkomne! Vi står klare med en bøtte full av kjærlighet!