Leie av lokaler

Musikkfolkehøgskolen Viken har en sentral og vakker beliggenhet med Mjøsa rett utenfor vindusruta

Trenger du et møterom, selskapslokale, plass for konfirmasjon eller et sted for minnesamvær? Vi har flere muligheter med fine og brukervennlige rom. Her noen av de.

AUDITORIET

Auditoriet er et amfi med 120 sitteplasser, høyt under taket og fast installasjon av lyd og bilde.
Et ypperlig lokale blant annet presentasjoner, film- og bildevisning m.m.

TEATERSALEN

Teatersalen er en akustisk scene og dansesal, med høyt under taket, en stor speilvegg, og ikke minst mye plass.

SCENESTUA

Scenestua er en intimscene med sofagrupper og mulighet for både lyd og bilde. Scenestua har kapasitet på ca. 100 personer.

GYMSALEN

Gymsalen er et stort rom og en stor scene med plass for oppsetninger av forskjellig slag. Rommet er velegnet for aktiviteter som krever mye plass. Rommet kan kles med sorte scenetepper for demping av lyd.

BYSCENA BEDEHUSET

Vennligst kontakt oss på telefon
eller pr mail
post@musikkfolkehogskolen.no
for tilbud.

SOMMERUTLEIE

Her er fantastiske muligheter i vår- og sommerhalvåret, en folkehøgskole i særklasse! Stedet er velegnet for konferanser, seminar, stevner, festivaler, jubileum, sommerleir etc.

Over 60 flotte soverom med bad
Store og små møterom
Velsmakende mat
Lydtette øvingsrom