Er du klar for et år med musikk?

The Viken er en festival som inviterer deg til å oppleve Musikkfolkehøgskolen Viken – på en helt unik måte. Sammen avslutter vi året med et smell, festivalen THE VIKEN. Søk deg til et år med musikk og opplevelser som varer livet ut.

Musikkfolkehøgskolen
Viken

2024-

Festivalen The Viken

Hvert år arrangerer vi en festival for å feire
de som er knyttet til Musikkfolkehøgskolen Viken. Både nåværende og tidligere studenter er med å bygge en opplevelse som feirer skolen og som viser hvordan vi oversetter læringen fra skolen til faktiske og fremtidsrettete ferdigheter som du får bruk for om du vil bygge karriere i musikk.

Følg med i det studentene forbereder seg til festivalen og følg med når vi begynner å slippe artister 👀.

Musikkfolkehøgskolen Viken

Velg linjen som passer best for deg, enten du er en dreven musiker eller bare ønsker et år fylt med musikk.

Ta del i alle kriker og kroker av det som innebærer å planlegge en musikalsk opptreden, om det gjelder booking, lyd, lys, rigging eller det å stå på scenen. Lær noe nytt, eller gjør mer av det du liker aller best! Følg med og bli bedre kjent med skolen gjennom The Viken eller besøk denne siden for å lese mer om tilbudene til Viken

Dager til festivalstart
The Viken 2024